uppe tidigare än tuppen, hehehehe

2011-11-20 @ 07:21:06
Tävling med Bonny idag! Sista tävlingen detta år & det har gått så fruktansvärt bra att vi gå ner och hoppar en LD & en LC. Vilket jag kan tycka är lite lågt, men det är inte jag som bestämmer.. ;)
Min lördag vart kanon, dock finns det alltid glädjeförstörare.. -.- -MEN SKIT I DOM SÅ ATT SÄGA!!!
Mysig ridtur i skogen tillsammans med therese, hem och duscha + käka & sedan ner till kron (borgholms fritidsgård). Där det var spök kväll, massa tända ljus och skräckfilmer hela kvällen. Mysigt! Dock bangade jag och ett par kompisar så vi hamnade på övervåningen, haha. Och bara så ala vet- Jag älskar att vara tjej, haha :D
.
Tjena hoppsan, inlägget håller på att bli alldeles för oseriöst.. Have a nice day!!
Dagens outfit:
Marinblå kingsland
Vita Whitaker
Blå KL strumpor
Skabbild!! Aja, nu drar jag ! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0