"You will never walk alone"

2011-11-22 @ 23:11:05
Bästa vän, bror, allt vad man nu kan tänka sig. Jag tillägnar detta inlägg till dig, vill att du ska veta att jag aldrig klarat vissa situationer utan dig och jag skulle aldrig någonsing svika dig. Detta hade aldrig löst sig och verkligen aldrig blivit så här bra utan dig, du stod alltid där för mig & jag det samma för dig. Det lovar jag. Varje gång du är ledsen lovar jag att ha en axel och när du är glad lovar jag att skratta med dig. Jag behöver dig.
Du är världens bästa vän, jag älskar dig. & du, jag hoppas verkligen du får henn*, det förtjänar du. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0