blev aldrig något inlägg

2011-10-07 @ 00:17:01
Då jag fick fullt upp i eftermiddags! mammi tyckte att jag skulle vila men då jag har ADHD eller i alla fall någonting liknande blev det att gå en sväng ner och möta therese för lite tjejsnack och filmtittande, mysigt! var ett tag sedan jag träffade henne utanför skolan,. sedan hem och lite senare kom peggen och hugo. peggen åkte sedan vid åtta bussen så blev själv med min pojk till tio då han tog sin buss hem. blev filmtittande där med! Dock fick han inget mer än en vanlig puss, då flickstackaren har ont i sin nyopererade mun... buhuh! :( imorgon vet jag i alla fall att jag ska vara hemma hela dagen för att förhoppningsvis kunna åka ut till potion! Aja, nu ska jag krypa ner i min säng tillsammans med hugos tröja som jag snott :D då har jag iallafAll hans lukt! puss bara för attT den passade så bra till! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0