"den är perfekt" HAHA!!!

2011-10-26 @ 11:35:54

Livet är fan rätt bra ändå! Förutom små luckor, men så är det väl alltid? Man vill alltid ha det där lilla extra å när man har det, då är det någonting nytt. Så fortsätter det så...
Min bekymmer just nu är flytten om en vecka, Fml typ. Hatar tanken på att jag inte sedan kommer få gå igenom min blåaport för att komma hem, kommer aldrig mer sitta på VÅR altan, aldrig mer kommer mitt nuvarande rum vara mitt. Kan även berätta att jag flyttar den 1:a november och har inte packat någonting än, wiho! :D....
Vill inte göra det, men även om jag inte skulle göra det så kommer inte det direkt ändra att vi flyttar. Så det är väl bara att börja..?
Annars så rullar det väl på, har PRAO vecka så det är chill. Praoar på djurkompaniet tillsammans med Andrea. Niice, men ganska långtråkigt!
Potion är super super framåt och pigg på alla uppgifter! känns som vi är tillbaka på riktigt å snart börjar hoppträningarna förhoppningsvis och även åka på någon lokal tävling. Bebis plutt :D
Dagens har spenderats i Kalmar på praon med Andrea och när jag kom hem träffade jag Hugo. potion fick vila då jag inte hade någon skjuss.. Men dagen var väldigtväldigt bra ändå kan jag säga er!
Nu ska jag alldeles strax ringa nico och Arvid.
Ni får ha det bättre än underbart :D puss!
Osminkad å halv äcklig bild, jaojao

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0