det är galet vad min bebis kan göra mig glad <3

2011-10-26 @ 22:54:08
Hur skulle jag inte kunna älska den enda som aldrig skulle krossa mitt hjärta?
Hur skulle jag inte kunna älska den enda som varje dag gör allt för att göra mig glad?
Hur skulle jag inte kunna älska den enda som aldrig skulle såra och skada mig med mening?
Hur skulle jag inte kunna älska den enda som inte skulle dömma mig?
Hur skulle jag inte kunna älska den enda som aldrig skulle snacka skit om mig?
Hur skulle jag inte kunna älska den enda som alltid skulle acceptera mig? Hur jag än är klädd, ser ut, luktar, är.
Hur skulle jag inte kunna älska den enda som aldrig skulle vända ryggen till mig?
Hur skulle jag inte kunna älska den enda som aldrig skulle lämna mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0