jag kan klockan och den är sen

2011-10-30 @ 03:06:03
Men lilla flickan kan inte sova. Tänker på alldeles för mycket. 2011, vilket fantastiskt år egentligen, så mycket jag har lärt mig och så mycket jag varit med om.
Sommaren var helt klar underbar, men med hemska bitar. Ibland undrar man hur man egentligen tänkte och varför man gjorde som man gjorde..  Sommaren 2011 var min och Thereses sommar, helt klart! Gud du tjejen, vad ska man säga?! Sommarens citat blir nog "man lär sig av sina misstag."
.
Jag har lärt känna en helt sjukt massa nya människor detta året. Folk jag fortfarande har kontakt med och folk jag bara vill glömma bums.
Jag har umgåts med helt underbara männsikor tillsammans med uppfuckade (förlåt mitt språk) idioter..
.
Någonting jag alltid tänker på när jag hör "sommar 2011" är min vecka i skåne. Åkte dit tillsammans med min fyrbenta bästa vän, kände igen förutom han. Var där på träningsläger tillsammans med 4 fantastiska tjejer dygnet runt i en vecka, snacka om att man blev tajta, haha. ;) Alla med samma mål och samma intresse.
Av dom fyra var det speciellt två stycken jag fastnade för -Nicoline och Fanny! Vilket leder mig vidare till helgen i Göteborg tillsammans med dom två. Åh, vilka underbara dagar som gick alldeles för fort!
.
Sedan har vi en väldigt betydelsefull del av detta året, - jag blev kär. Visst, det var väl aldrig riktigt kärlek vid första ögonkastet från något håll, men helvete vad jag sedan föll hårt!
Jag älskar min Hugo, bara så ni alla vet det. Tyvärr är det så illa att jag inte har en enda bild på oss två tillsammans... Men vi har idag en månad och elva dagar! :D
.
Just nu mår jag satans illa av trötthet och måste verkligen sova.
Detta var bara en liten del av mitt 2011 och inte än är det slut. Väntar ett helt höstlov nu, med en resa till ullared tillsammans med Borgholms ungdomsgård, en resa till Växjö men en vän (hälsa på lite familj som bor där), en flytt.
Sedan har vi ju halloween imorgon, jul om en månad och 27 dagar (?), min födelsedag, nyår & en jävla massa andra dagar och framför allt helger.
Sedan kommer ju 2012 också, året då jorden går under. Då mina vänner, gäller det att ta vara på tiden som är kvar!
-Nu kör vi det sista av detta året, sluta deppa och bara leva livet tillsammans med familj, vänner, hästar, hundar & en fantastiskt pojkvän!
ehhm... Juste, jag har färgat håret också! Jag blev jätte nöjd, men det är redan urtvättat typ :/ Men som sagt, var väldigt nöjd! :D
Bjuder på en bättre bild av håret också:
Kommentarer
Postat av: wilma :D

Amelia, tror du verkligen på 2012 grejjen? :)

Saknar dig massor!!!

2011-11-02 @ 17:16:21
URL: http://wilmaoemma.blogg.se/
Postat av: Fäänni

Saknar dig rätt så jättemycket ;( Kommer nog aldrig glömma den veckan i sommras, faktiskt ;) <3

2011-11-03 @ 18:26:44

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0