låt aldrig någon gräva i er mun

2011-10-07 @ 11:33:38
Igår opereade jag bort en tand. Den hade alltså inte kommit upp än utan dom snittade upp tandköttet, tog bort tanden och sydde sedan igen snittet. När jag låg där och fick lustgas (heter det så? fick välja mellan det eller att bli nersövd) allt var okej tills jag kom hem och bedövningen började släppa, fy i helvete vad ont!
Sedan blev det bättre och bättre under dagen.
Dock idag när jag vaknade hade jag blodsmak i hela munnen, jätte svullen & det gör ont så fort jag öppnar/rör munnen. Kan knappt prata och skratta är omöjligt utan att det gör jätte ont.. :(
.
Men har tagit en värktablett nu och hoppas det ska hjälpa! Dagen kommer bli en fixa-saker-dag. Ska städa mitt rum, fixa lite trasiga lampor, ta ner tvätt, kanske slänga in en maskin tvätt?, fixa iordning mitt gamla glen gordon träns (som jag hittade för ett tag sedan!) och lite små fix. Sådant som är nödvändigt och jag blir alltid på städhumör när jag har musik och är ensam hemma.  Juste, slänga in en massa bilder från kameran också! :D
Tyvärr kan jag inte lägga över bilderna från mobilkameran, vet inte vad som är fel.. Hm!
.
Men vi höres kanske senare? :)
Bjuss på bilden, helt klart brist på bilder!
Big kiss! You're perfect, just the way you are.
Kommentarer
Postat av: andréa

Fin blogg :)

2011-10-08 @ 18:52:04
URL: http://berryd.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0