-många frågor

2011-09-05 @ 06:19:05
Jag förstår om jag betet mig underligt sista tiden. Förlåt mig. Men ibland måste man leta på botten för att hitta sig själv och starkare än någonsin ta sig till toppen igen. -Det är där jag hör hemma. (höhö, skämtar bara.)
"Utan dalar finns inga berg"

Hm, gud vad det inte ser ut som jag.. I alla fall
Jag är på god väg, jag tror jag återsett ljuset. Tror jag kommit på vad jag vill, hur jag vill och när jag väl bestämt mig kämpar jag tills det inte finns någonting kvar.
Det ända nu som kan stoppa mig är du, men vad skulle du tjäna på det? Jag vet att jag kan lyckas, om jag vill det. så nu kör vi, är ni på eller? :D

jag och min älskling då? Vad händer?
Nu ska jag leta upp en bra tävling, så ska vi komma tillbaka bättre än någonsin. Jag vet att jag sagt det innan, men nu är jag säker. vi är bättre än så många andra, tillsammans när vi hittar varandra. När vi båda vill samma sak, så kan inget bli bättre.
När två starka viljor kämpar tillsammans blir det bäst. Vi var bara tvungna att ta ett break, av olika anledningar.

Vem är detta då? :o
Bonnie, lilla söta underbara bonne... Vad ska jag börja? En c-ponny jag nu ska tävla ett tag framöver. Har startat 3 tävlingar och alla dessa med mig. & vårat "sämsta" resultat är 4 fel = 1 pet.
Hoppar i alla lägen. Dock hade vi velat ha lite mer framåt bjudning inne på banan men det är nog sådant som kommer! Hon måste bara lära sig och framför allt vänja sig. Grym ponny helt enket! jag är satans kär.. hehe :)
Hur var det med kärleken?
Den delen hoppar vi över för tillfället. döcpäckelskitblablabla
typ.
Nä, men det är en väldigt lång historia och om ca 2 timmar börjar jag, sitter här i handduks turban med blött hår & osminkad.. och idag är ingen vanlig dag utan skolfoto! Jag menar, blir man någonsin bra på det? Nä. Men man kan försöka! Höhö.
Men vi höres väl? Jag har ju lovat videoblogg & inlägg om hur jag klipper man/svans/öron/hovar/mm.
Puss!
Glöm aldrig-du är perfekt precis som du är. Ändra dig inte, vänta på den som älskar dina svagheter.
Kommentarer
Postat av: Fanny K

Saknar dig sötis! Det kommer gå bra alltihopa :D <3

2011-09-05 @ 20:56:24
URL: http://shinyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0