amelia degerman kände sig inte på topp

2011-09-16 @ 10:32:02
Så hon valde att denna fredag stanna hemma från skolan.
Igår eftermiddag somnade jag, vaknade av ett telefonsamtal. Var då vaken ett tag och somnade sedan igen. Vaknade igen av att telefonen ringde, åt lite fil tvättade ansiktet och borstade tänderna, sedan somnade jag för att sova hela natten.
När jag vakade imorse var jag helt orkeslös så valde då att vara hemma idag. Sitta i skolan och gnälla för att allt är jätte jobbigt? Nej, det är alldeles för ovärt.
.
Dagen kommer spenderas tillsammans med tv, datorn och mobilen. Ska försöka ta min kropp från soffan in till köket också. Så jag kan få i mig någonting och förhoppningsvis ska jag orka baka någonting. Inte alls sugen just nu men vet att jag kommer bli när jag piggnat till, haha. ;)
Ska även försöka få mig lite sömn, vilket för tillfället  inte alls känns svårt.. Är så himla trött, det är helt sjukt!
.
Förövrigt är detta första hyfsat långa inägget på ett tag, känns rätt bra trots att den mest handlar om klagomål. Men det är väl det ända jag skriver här? Borde väl byta namn till depptext.se eller någonting liknande. xd
Nä, skämt å sido. I grunden borde väl inte jag klaga. :) Glad gubbe på det, helt klart pricken över I:t. HAHA!
Inga kommentarer tack, jag är rätt medveten om att jag har Sveriges dåligaste humor..
.
Men nu ska jag stänga ner datorn, ta mig en macka och en till kopp varm te! Höres kanske senare? Men som vanligt-kan inte lova någonting med uppdateringen..
Kiss and remember-you are perfect just the way you are.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0