Anledningar till att älska livet

2012-04-07 @ 22:25:42
♥ Imorgon kommer jag få starta inne på tävlingsbanan tillsammans med Potion för första gången på flera månader. Har även världens bästa med i baksätet som pepp, like old times!
-
♥ Åker till växjö på Måndag för att på Tisdag åka med min moster för mys i Göteborg! Shopping!!
-
♥ På Måndag skickas inbjudningarna till min konfirmation ut, förhoppningsvis.
-
♥ Hela nästa helg kommer spenderas tillsammans med min pojkvän.
-
♥ Jag har minst tre meeting inplanerade i sommar.
-
♥ I sommar har jag en resa till Berlin inplanrad med fantastiska människor!
-
Bara en del av mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0