Bort med all hat, in med allt bra

2012-04-30 @ 11:59:32
I'M BACK BITCHES!
Nej men jag har haft en liten svacka då jag känt mig väldigt ensam och inte riktigt jag. Dock så känns det nu som att jag är starkare än någonsin och detta ska förstås firas med att bloggen ska komma igång igen. Grymt va? ;) Kan inte säga annat än att citatet "What doesnt kill you makes you stronger" verkligen stämmer!

Annars så har mitt liv varit väldigt fullt upp. Praoade hela förra veckan och det avslutades med en fråga om vi ville sommajobba där. Både jag och Ida svarade med intresse. Tre dagar i veckan kommer jag jobba mellan sex på tidiga morgonen till tolv tillsammans med Ida.

Tävlade i lördags och gjorde inget annat än gick in och vann! Blev ett schabrak rikare i samband med det, dock kommer jag nog inte behålla det så länge då jag inte använder vita.

Juste det! Någon hade frågat Hugo om det var slut pågrund av någonting jag skrivit här. Antar att det syftade på min rubrik några inlägg ner? Nej, det är inte slut. Och nej, allt jag skriver handlar inte om min kärlek till Hugo, ibland handlar det inte om någonting speciellt alls bara att det var så jag kände just då. Om det handlar om mig eller någon/några andra vet inte ni, inte jag heller alltid. Men lovar att ni kommer märka när det är slut. Ni kan ju alltid kika i menyn om ni är tveksamma, där står det ju att jag är en flickvän. ;) Har märkt att många frågesätter mig tänk på att ta hästar framför Hugo, och även ibland vänner. Lovar er ett inlägg om det inom kort framtid. Så att ni, läsare, i alla fall förstår mitt tänk.

Fick hem min konfirmations klänning i veckan, ett ord- P e r f e k t i o n!!!

Den skriker jag och är helt underbar!
Nu vet ni att er favorit är tillbaka! ;)
Kommentarer
Postat av: MIa

Vad bra att du blev nöjd tillslut.. Hoppas Conversen passar till nu då... Love you! Puss och kram "moster"

2012-04-30 @ 17:30:09

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0