'

2012-04-22 @ 21:29:31
Kom precis hem och är trött som en björn på vintern. Fick gå de sju kilometrarna hem för mammas tåg var försenat (är tågen någonsin i tid?!) I alla fall så tror jag att jag håller på att bli sjuk. Helt utslagen och huvudvärk.. :( Får verkligen inte bli det nu, har inte tid för det! Jaja, shit happens for a reason.
Orkar inte blogga om så mycket mer. Var i kyrkan på gudstjänst och fick sedan åka med Linnea till stallet då hon bor ett stenkast därifrån. Tack ♥ Tvättade, red och fixade för att sedan, som sagt, gå hem i troligen feber. Jag är för duktig jag! ;)
piink hair
Titt vad jag hitt! Det var då inte igår det, haha! Rooosaslinga♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0