Hatar alla som inte är lika bra som jag

2012-04-07 @ 23:07:49
Nä, jag skämtar bara! Vet inte vad som fick mig att störa mig på allting helt plötsligt. Antagligen för att fel person fick mig att tänka på fel saker. Men ska stänga ner datorn och lägga mig tillsammans med min bok och kolla twitter. Tanken var från början att Ida skulle dela säng med mig även denna natt men det blev ej så. Hämtar henne imorgon bitti för såklart är det hon som följer med mig till tävlingen imorgon! Bättre hästskötare får man leta länge efter. ;) Lite roligt att hon har varit med sedan min och Potions början. :D Egentligen var det för månag smileys på en gång men jag tror ni överlever..? Hatar många smileys!
Det är sjuk skillnad på både han och mig från nu och då!! Förutom en kort period så har hon alltid varit med överallt. (Det var tomt utan dig♥♥♥♥♥♥!!!!) Skämt osido, nu ska jag krypa ner under täcket. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0