kass bloggerska

2012-04-19 @ 21:49:18
Har ni märkt vilken kass bloggare jag är? Klart ni har! Men fram till sjätte maj kommer bloggen vara lite nere. För det datumet konfirmeras jag vilket betyder en data till mig! Fick ju virus i min så den funkar inte. Så har en blivit snodd och när pappa flyttade försvann ännu en, därav är det lite knepigt det här med datatid. Dessutom så har jag för övrigt väldigt lite tid att sitta framför datorn så när jag väl gör det blir det antingen kolla tävlingar eller läsa bloggar.
.
Är så trött som man bara kan vara på skolan. Prov hit, prov dit, läxa här, glosor där. Mitt värsta val i livet var när jag valde spanska som språk. Seriöst, det värsta som finns. Kan ingenting heller, vilken knappt någon i min grupp kan. Går i en så fint kallad "stödgrupp". Tror att det har väldigt mycket med vara lärarproblem att göra. Så ni vet alltså. ;)
.
Idag har varit en alldeles underbar dag! En del anledningar:
Pappa är på besök här.
Jag fick pengar till att åka till Liseberg med ungdomsgårdarna i Borgholms kommun.
Jag har blivit återigen vän med en fd. bästa vän som jag blev ovän med för ett tag sedan. ♥
Har sju månader med H idag!!
.
Annars så är allting toppen!! Mår äckligt bra just nu. Vilket är farligt att skriva, jag vet, men gör det ändå. Längar för övrigt himla mycket till Ölandshoppet!! Vilket är tredje helgen i maj och det är redan över 200 starter och fler lär det bli, härligt!  Hoppas verkligen på lika bra väder som förra året. Det var verkligen helt galet!! Dock så var det ju även en hel månad senare. Min och Potions insats förra året var kanon och jag tvivlar på att det skulle vara sämre iår.
Såhär såg man ut mer eller mindre hela tiden när man inte var på hästryggen. Annars dog man, believe me! Hade tillochmed bikini under.
Lagom vacker bränna!
Så var det ju tvättning innan i endast iförd bikini och shorts, hur nice?! Ser ni förövrigt hur lugn han är? När jag fick hem honom kunde jag inte ens få honom att ställa sig där för att visste att det innerbar dusch. Utveckling!!
Jaja, sommartankar, längtar som satan!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0