Mina viktigaste appar

2012-04-06 @ 20:22:00
Mina viktigaste appar har jag lättast åtkommna, direkt på startskärmen.
Från vänter uppifrån:
Rage reader- Det bästa tidsfördrivet!! Kärlek direkt från hjärtat. För er med humor- ladda ner!
Facebook- Säger ju sig självt. Dock är jag himla trött på facebook, mest en massa skit just nu.
Horoskop- För er som varit med här ett tag vet att jag är beroende av att läsa mitt horoskop. Läser varje dag, stjärnorna ljuger väl aldrig????
Hotmail- Inte så himla viktig egentligen men klarar inte av att ha en tom plats...
Instagram- Älskvärd. En bild säger mer än tusen ord!
Twitter- Min stora kärlek!! Tar både facebook och instagram. Kikar in hela tiden.
Kamera- Säger också sig självt. Utan kameran är jag inget. Knäpper bild på nästan allt! Så länge jag inte har dåligt batteri.
Spotify- Du och jag föralltid. Inget dig spotty, inget mig. ♥♥♥♥
Egentligen ska även Emma vara med på bilden men tyvärr så syns hon inte på denna delen av bakgrunden.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0