Öland-Växjö-Göteborg-Öland

2012-04-09 @ 18:33:00
Allting är packat och jag väntar på att tiden ska gå. Vid halv sju tar jag tåget till Växjö. Sover där i natt och åker imorgon, tidigt på morgonen, tåget med min moster till Göteborg! Vi bor på hotell och kommer troligen att gå i varenda affär i hela Göteborg. Sedan åker vi hem Onsdag kväll.
Ska försöka hitta en konfirmation/skolavslutnings klänning. Den jag hade förra året är himla fin men alldeles för tråkigt att ha samma. För varje år känns det lite viktigare att vara fin på speciellt skolavslutningen. Tänk då i nian! :3 Kommer leta länge! & BALEN! Vilket problem jag kommer ha. Speciellt balen på gymnasiet. Haha!

Kom in på helt fel ämne men avslutar här, har detta som ett tidsinställt då jag tror att uppdateringen kommer vara lika med noll under dessa dagar. Någon mobiluppdatering kan kanske slinka in, annars kan ni som vill och har tillgång följa mig på instagram men mest framför allt twitter. :)

Annars så höres vi när jag är hemma igen? Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0