"En droppe hat i din själ sprider sig och missfärgar allt"

2012-04-16 @ 15:33:36
Just nu är jag så himla glad! Det blir bara varmare och varmare. Potion och jag blir bara bättre och bättre, det går inget annat än framåt just nu! Jag har vänner överallt. Kände det idag i skolan hur jag verkligen kan snacka med alla olika sorters människor och ändå ha roligt. Jag är faktiskt väldigt enkel så, kan ha roligt med de flesta. :)

Vet inte riktigt hur långt jag ligger efter men jag börjar med igår kväll, hade en jätte mysig kväll tillsammans med min vän Andrea. Såg film, åt godis och nybakade scones. När hon gick hem pratade jag i telefon, lyssnade på när mamma och hennes vän satt och pratade och la mig sedan för att sova. Jag älskar att lyssna på när vuxna pratar, speciellt om man är lite sådär halvtrött. Haha!

Idag var första skoldagen på en vecka. Det var segt att kliva upp men som jag skrev på twitter gör min klass det himla mycket enklare att gå till skolan. Dessutom så har vi endast denna vecka sedan är det prao en vecka och då ska jag vara tillsammans med Ida på en mataffär i stan. Ville helst vara i Borgholm då det är enklast så. Var i Kalmar vid vårat förra prao tillfälle och allting tar så himla mycket längre tid! Börjar vid tio och slutar fyra, så det är rätt goa tider! Bättre blir det knappast.

Kvällens planer är först Bellaträning och sedan boxning. Idag är det banhoppning som gäller under Bellaträningen, känns bra!

Dessutom som en extra guldstjärna så kom jag i tid till skolan idag, happyface! Det går bra nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0