tankar

2012-04-22 @ 11:43:31
Har just nu en hel del funderingar kring mitt tävlande. Alltså kring vilka tävlingar jag ska åka till. Är så himla peppad och vill åka överallt! Förstår ju att det inte funkar så, därför sitter jag här nu och planerar vilka tävlingar jag ska åka till för att det ska bli så bra som möjligt. Beroende på vart de ligger, vilka klasser som finns, datum osv..
Funderade helt ärligt på att stanna hemma från Liseberg för en tävling jag hade velat åka till men det blev Liseberg. Har tänkt på det nu i efterhand om det verkligen var ett bra val men när dagen kommer och jag är framme i Göteborg tror jag att jag hade ångrat om jag inte valt att åka dit. Det är ju faktiskt endast en gång om året.
.
Har en tävling lite halvt eventuellt nästa söndag. Får se om vi åker dit, men ska prata med mamma när hon kommer hem från Stockholm ikväll. I såfall får jag helt enkelt efteranmäla mig på plats. Sedan helgen efter är det en på Udden. Kanske att jag åker dit också. Sedan blir det tävlingsvila en helg för helgen efter är det Ölandshoppet. Blir ganska tajt där men sedan klanar det ut i ett par helger. Blir så då jag vill känna mig säker när jag åker upp till Ölandshoppet då det är en sådan rolig tävling!
.
Men somsagt vi får se. Mamma ska få säga sitt också.. ;)
Var så stolt efter att jag hoppat denna klass då ingen mindre än Mirella kom fram och berömde mig för att jag gjort en så fin runda! 2010 kanske?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0