Tävling

2012-04-09 @ 14:24:31
Ska berätta om gårdagen. :D Vill först säga det här var första gången jag och potion startar en tävling sedan Börjes cup. Ett meeting där vi stoppade ut oss i alla klasser utom den sista  där vi blev nollade och placerade (?!) Sedan så åkte vi iväg och fick ett kasst avslut på en fantastisk lägervecka. Där bestämmde vi oss för att det här inte funkar. La undan det ett tag för att sedan komma med storm. Började med hinder i vintras igen och det kändes skit bra! Dock så har jag fått en viss rädsla och jag måste hitta tillbaka till mig, vilket jag gjorde i min andra klass igår.

80 cm- Två stopp. Tar på mig de båda helt och hållet! Jag "överger" honom och då klarar han inte av det, kort och enkelt. Vet vad jag gör för fel och jag försöker men glömmer i sista sekund och då är det helt enkelt försent. Förövrigt hade vi bra tempo och resten av banan gick galant! Ville slå mig själv i ansiktet för att jag gör som jag gör men var ändå glad att vi kom i mål.

*peptalk*

85 cm- in på banan- rida som tusan- 0 fel i båda faserna! Lycka!!! Jag red verkligen med tanken att "nu kör vi!" Placerade oss dåligt vid något tillfälle men eftersom jag valde att stanna ställde min vän upp och gjorde som han skulle och mer än så. Han var där och jag var där- vi var återigen ett team. Slutar även på femte plats, som om att dubbelnollan inte var nog med pris för mig! Believe me- det kommer jag leva på länge! :')
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0