uppdatering!!!!! vet ju knappt vad det betyder längre ;)

2012-04-13 @ 15:43:46
I måndags tog jag tåget till Växjö där jag stannade en natt hos min moster. Sedan tidigt tisdags morgon satte jag och Mia, min moster, oss på tåget mot Göteborg. Vi letade upp vårat hotell och gick sedan på stan. Tog en fika, shoppade och hade det allmänt jätte mysigt! Åt senare på pizza hut och skrattade åt våran servitör. Gick till hotellet lafom trötta och kollade på tv.
Onsdag- vaknade och duschade. Åt hotellfrukost (♥) och gick sedan ner till stan. Shoppade lite till och åt på subway. Vid tre satte vi oss på tåget hem. Åt hos mormor för att två timmar senare sätta mig på tåget hem. Somnade gott den kvällen brevid Hugo.
Tack mia för ett par fantastiska dagar!!
.
Igår var jag i stallet. Sedan kom Ida och Alvin. Vi gick ner en stund på kron och gick sedan hem till mig. Hade det allmänt bra i underbart sällskap.
( Jätte dåligt inlägg men är stressad som en ko. Ska försöka få det lite bättre imorgon för då vet jag att jag har tid till datan.)

Lägger upp bilder senare på vad vi köpte! Nu ska jag ut till stallet med Ida, puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0