"When someone breaks your, don't give up. Because somewhere, someone else is is waiting to fix it"

2012-04-06 @ 01:26:08
Update: Det är ju inte tranan som kommer under påsk, det är ju påskharen!! Förvirrad tjej.
.
Har så ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen, trött som få och har sådan lust att hugga in i min bok jag fick idag. Därav lär inte detta inlägg bli särskillt välskrivet. Men det är åtminstoden uppdatering, vilket inte längre är så vanligt på denna lilla blogg. Tyvärr.
Igår tog jag skolbussen ut till stallet. red och konstanterade att man ibland önskar sig en stoppknapp någonstans på sin häst. Fick sedan springa till bussen för att komma hem. Tjugo i sex var jag hemma och två minuter över sex var jag på tjejgruppen. Då hade jag hunnit äta, duscha och fräscha upp mig. Stort plus till mig!!
.
Idag fick Potion vila för jag åkte in tillsammans med min vän till Kalmar. Åt Pizza och kollade på bio. Mys med andra ord! Blev även tre ringar och ett par shorts rikare. Vi såg Hungerspelen vars bok jag hann läsa ut på ett (!!!) dygn, då hade jag ändå ett väldigt full lagt schema. Läste mellan Onsdag och Torsdag, vilket är idag. Jag är förjäkla bra jag! ;)
.
Tranan har varit här idag och lämmnat påskpresent till mig! Två böcker- förtsättningarna på hungerspelen. Åhgud, kan inte släppa mig ifrån böckerna. Är helt fast!!! Sedan fick jag även en skinnjacka. :D Älskar att ha olika jackor att välja mellan. Har min röda och nu skinnjacka, sedan har jag även en del av mammsis. Tro mig, det är älskvärt att ha samma storlek som sin mamma!
En bild på min finaste får avsluta inlägget, det väntar en lång dag imorgon. Godnatt!
Följ mig:
AmeliaDegerman@Twitter
Ameliadegerman@Instagram
Just remember my name ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0