Before I die

2012-08-26 @ 15:43:00
När jag gått ut gymnasiet så ska jag åka till antingen Mallorca eller Miami för att gå i deras barskola. Förstå vad roligt man kommer ha?? haha, lätt att jag ska. Har läst en massa och förstår inte att alla inte gör det? Eller ja, okej  jag har kanske då en storhäst som jag ska tävla ocg träna med så då lär väl inte planen bli så. Men om det inte ser ut så lär ni hitta mig på något av de ställena och llevandes och lycklig -yey!
Det värsta vore om jag blev gammal och grå med tanken att jag haft ett tråkigt liv. För även om det är hemskt att säga så har man faktiskt endast en chans att göra det bra. Och jag har fått mig chans. Inte bara en utan tre gånger, det är meningen att jag ska vandra på denna jord och jag ska ta vara på det! hihi, gör det du med :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0