Charlie

2012-08-04 @ 15:05:55
Min ögonsten, diamant, hjärta och älskling
Kom inte och säg att han är livsfarlig, kamphund osvosv.. Allt blir vad man gör det till och jag kan LOVA att detta är den gosigaste hund jag träffat. Var ute med honom igårkväll efter jobbet och mötte då ett par kompisar så vi stod där och snackade. Isak kommenterade hur gosig han är och i Philips knä sov han ett bra tag. Redan en favorit i Borgholm!! ;)
Jag, Amelia Degerman, skrev på papprena, JAG står som ägare till världens sötaste lilla troll. Jag är lycklig, jag har allt jag vill ha. Potion, Prins och Charlie (Lite elakt nu när jag tänker på det, borde han inte också heta något på P..? Haha) Detta är ett köp jag lagt en stor del av mina sommarpengar på. Men jag ångrar det inte för han kommer ge mig så mycket mer lycka och kärlek än en Animo kavaj och Sabo klocka. 
Jag är stolt och full av kärlek, han är fan MINMINMIN!
(och otroligt trött på fördommar. Återigen, han är inte farlig för att han råkar vara en ras som tidigare VARIT kamphund.)
Kommentarer
Postat av: therese

Åååh, så otroligt söt!

2012-08-04 @ 18:27:39
URL: http://gatess.blogg.se
Postat av: Emma Öholm

Vad är han för ras? :)

2012-08-05 @ 16:39:16
URL: http://todaysfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0