Denna Tisdag

2012-08-07 @ 09:18:03
Ledig dagen började med väckning av Charlie =slickning i hela ansiket. Vid halv sju var han kissad och duschad, kunde inte somna om så satte igång andra avenyn. Efter en eller två avsnitt bytte jag om till ett par short, en t-shirt och joggingskor. Det var dax för en runda i skogen! Var ute i lite mer än sextiominuter och gud så värt! Nu ska jag duscha och sedan sätter jag på ett avsnitt andra avenyn (!!) medans jag svabbar golvet. Sedan blir det frukost någonstans med mamma, och Carlie förstås, var länge sedan vi gjorde något sådant tillsammans. Vart vi tar den vet vi inte än, lutar mot cafet vid mitt jobb. (Ena delen är cafe andra delen är glassbar)
Big love!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0