I just wanna have fun

2012-08-12 @ 18:42:03
Fan vad ovanligt att jag inte har några ringar på mig, haha!
1. Vet ni att jag nästan alltid tycker att jag blir dåligt på bild, på ett fåtal kan jag tycka att jag blev bra.
2. Jag är just nu otroligt trött på Charlie, åååååh!
3. Jag vet otroligt mycket om folk som dom aldrig skulle kunna tänka sig att jag visste. Som när vi träffade ett gäng igår. Aldrig träffat personerna innan men visste att han blablabla mot sin flickvän och att hon är blablabla.. Haha, var lite roligt faktiskt (a) Och saker jag vet om folk som hatar mig, nanana, love u2!
4. Jag har en del såkallade ömma punkter, men dom vet inte många om. 
5. Jag HATAR när man gör något mot någon och sedan inte kan stå för det och berätta som det var.
6. ibland så bara passar engelska ord så bra i en mening!
Varför gör jag detta???????????
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0