kli i fingrarna

2012-08-01 @ 17:07:41
Åh, om ni bara visste hur sugen jag är på att berätta en hel historia för er här. Berätta hur jag blivit smutskastad, sviken av nära och hur det är att få veta att alla man umgicks med visste förutom en själv. MEN jag har redan använt bloggen på fel sätt tidigare. (eller, var det egentligen fel när jag bara skrev ut hur jag kände och MIN historia..? ) Det värsta är när man inte heller kan stå för vad man gjort och ta det med mig. 

Jaja, nu ska jag inte lägga mer energi på det idag (ger mig inte särskilt enkelt, jag ska få mitt snack hur eller hur) Dax att åka till min gosing. Kanske har jag min bebis att dela säng med inatt..? LYCKA! :D 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0