Liten update

2012-08-22 @ 19:39:00
1. Jag har sålt min Justin Bieber biljett, lite sorligt menmen.. Eller sålt och sålt, hade inte betalat dom än men jag och Ida lämnade dom till Clara så hade hon två andra som ville ha dom mer. Dels för att jag känner att det blir en hel del pengar och med tanke på tiden så ska jag antagligen till GBHS (pengar bränns) + så köpte jag Charlie och det. Blir mycket pengar på någon jag egentligen inte lyssnar på. (våra biljetter kostade 1800:-)
-
2. Jag kollar hela tiden på hotell till Cypern nästa sommar, jag och en kär vän ska (troligen) få skapa minnen 4 life där nere!
-
3. Clara har nog världens roligaste inspelning på sin mobil just nu inspelad från ett samtal idag, HAHAHA(!!!!) 
-
4. Om inget annat sägs så kommer det nog upp ett långt inlägg med en hel del känslor inom ett par dagar.
-
5. Vår ombyggda skola, för 60 miljoner, är otroligt fin!! Just have 2 say! 
Kommentarer
Postat av: ...

kan bara hålla med om skolan älskar din blogg♥♥♥♥♥

2012-08-22 @ 21:03:50

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0