Senaste dagarna

2012-08-29 @ 18:28:00
Söndag: Vakna -> gå ut -> träffa Clara & Alice, hade även med Charlie/Challe -> kolla Alice spela fotboll med Clara, Challe och Frida -> äta på pappa blå (resturang) med ovanstående minus Frida och Challe -> hem
Måndag: Skola -> rasta hund -> träffa Therese -> äta glass -> prata om allt -> följa med henne hem -> gå hem -> Ida kom -> åt nattpannkakor -> delade säng med henne
Tisdag: Skola -> gå hem -> duscha -> film 
Onsdag: Skola -> fika med Clara och den där Challe -> hem -> följa Clara till bussen -> hem. NU: byta om och hoppa upp på cykeln till stallet. Åh, älskling vad jag har saknat dig ♥
Ungefär såhär söta är vi när vi delar soffa i skolcafeterian och skrattar åt alla som går förbi.
Kommentarer
Postat av: Ellen

Hur söt får man vara?
Jag ville bara säga att jag beundrar dig på alla plan. Du är speciell hjärtat och jag älskar dig!

Svar: Du är söt min vän!! åh, bästa fina du, värmer överallt! Big love to you <3
ameliadegerman.blogg.se

2012-08-30 @ 07:09:31
URL: http://ellenpersson1.wordpress.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0