Sommarlov 2012

2012-08-20 @ 00:03:00
Kan väll på sätt och vis säga att detta är sista sommarlovsdagen då imorgon är dagen innan. Säger som alla andra och som man säger varje år-vart tog sommaren vägen? Men jag vet vart jag var denna sommaren, och där trivdes jag. Jag stod i ölandsglass kläder och sålde glass tillsammans med världens goaste arbetskamrater. 
Utanför det gjorde jag allt och ingenting.
Började lovet med en resa till Berlin, hade otroligt sjukt jävla roligt och lärde mig en hel del.
Var i Tingsryd och umgicks med mina favoriter från Växjö. Kassa resultat från min sida men en otroligt mysig helg. Grät ett par skvättar men ojojoj vad dom tjejerna får mig glad! Förstår inte varför vi inte umgicks mer i sommras.. 
Sedan har sommaren rullat på men de absolut roligaste har nog varit de tre senaste veckorna. Den ena kvällen bättre än den andra, mysiga lugna dagar på jobbet, mys med min nya pojk Charlie, mys med Potion som tyvärr åkte på lite skit i sommras, nattkäk på Kenneth, kärlek som blommat med många års ålderskillnad, moppeåkande, myskvällar i Glabo fester och kvällar sittandes ute. Tyvärr alldeles för många farväl kramar men vad är väl då det när nästa sommar är här redan om tio måndader? Fytusan vilken bra sommar trots sorliga kvällar och sanningar som kommit fram alldeles för sent. 
Har varit kass på det där med bilder så fick bli lite blandat.
Okej, nu sitter jag här sista kvällen. Dagen har jag gjort det bästa av. Köpt glass, grillat, myst och tagit vara på vädret. Tanken var att jag skulle följa med Frida hem till henne men då jag har frisörtid tidigt imorgon blev det ej så. Istället sitter vi på var sitt ställe och pratar på facebook. På tal om facebook, idag har jag även blivit åter vän med en tjej jag inte pratat på länge. Vi vet båda att vi gjort fel och har nu lagt det bakom oss. En fika ska inbokas och en hel del meningar ska bytas. Vet ni? Det går bra nu!! Jag har växt som satan denna sommar. Inte bara på bredden (hehehe, roligtroligt) utan också i mig själv.
Nu ska jag strax avsluta denna kväll, kommer en dag imorgon också! Jag hoppas ni har haft en bra sommar. Big love!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0