Har jag någonsin nämnt hur perfekt du var innan du fick känslor för mig

2012-12-11 @ 23:21:46
Hej! Bloggen är väldigt ouppdaterat för tillfället. Men jag har verkligen inte tid för det här. Skolan tar mer tid än vad den någonsin gjort tidigare, umgås med vänner, har haft mycket med lucian på sista tiden och nu ska jag även komma igång med ridningen igen. Allt börjar bli så himla bra. Men det kan även kännas så då vi fått snö som 1. Gör det ljusare 2. Ger mig julkänslor= glädje 3. Är vitt, fluffigt och kallt men himla mysigt. Dessutom räknas dagarna ner till jullov, julafton, födelsedag, nyår och gymnasievals dag. Fina datum att vänta på även fast jag vill stanna tiden lite till det sistnämnda.. Jaja, nu ska jag krypa ner i sängen för andra natten i rad med Ida. Vinterkvällar är det bästa att dela med någon <3 Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Robert Daily

Hej är du ett fan av Demi Lovato? Då skulle nog min blogg passa för dig :) Har startat upp en ny blogg om Demi där jag varje dag kommer uppdatera och bjuda på en massa roligheter, det vill du inte missa :)

Kolla in den här: http://demilovatodaily.blogg.se/

Ha det bäst!

2012-12-14 @ 21:13:03
URL: http://robertdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0