I always remember

2012-12-01 @ 11:49:20
I torsdags efter skolan gick jag till gymmet med mamma (får inte vara där utan någon över 18 då jag är under 15) och efteråt gick vi hem åt och sedan gick jag bort till Ida. Alice och jag sov hos henne, åt fruktsallad och kollade på Johan falk. Dagen efter, alltså fredag, hade vi studiedag vilken vi använde till att gå ner till badhuset. Tanken var att simma längder men såklart blev det inte så väl där. Efter det gick jag hem till mig för att dö en liten stund och sedan ladda om för att åka in till Kalmar med härlig människor för att spela lasergame även denna dag Fredag. 
Såklart vann det röda lagen (vi som sitter) med ett par hundra poäng! Vi tog sedan promenaden tillbaka in till staden för att åka med bussen hem. Idag kände jag verkligen en såndär "Varför umgås inte jag mer med de här?" känsla för där mådde jag bra<3
Istället för att hoppa av vid min hållplats åkte jag till slut hållplatsen för att  ta en liten promenad hem på mindre än fem minuter men på vägen mötte jag två vänner jag inte träffat på länge. Efter en liten stund åkte den ena och två timmar senare var jag hemma igen. Kallt men trevligt!
Somande sent och vaknade tidigt för att se julkalendern. Idag får jag se vad som händer, kanske skulle ha åkt och kollat match men orkar nog inte det. Stannar hemma och går ut på en lång promenad med Charlie istället för att få känna December kyla, åh vad jag älskar jul! Kan det inte bara komma lite snö som stannar på marken?
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0