14 februari, vad är det då..? Någon som minns?

2012-02-13 @ 15:57:40
Satt idag på en lektion och pratade om att jag förra året skrivit här på bloggen att det varit den bästa alla hjärtansdag någonsin. Haha, åh, kommer ihåg hur mysigt det var! Alla var så glada, massa kramar överallt och så kommer jag ihåg att Ludvig gjort en hjärt-staty (?!) i slöjden som jag fick. Haha, så sött!
Just nu känner jag bara att alla hjärtansdag inte kommer vara någonting speciellt, ska kolla på filmer med ett par härliga tjejer och försöka hinna städa mitt rum tills dess. Det kommer troligen bli  jätte mysigt, på det ska jag även hinna rida..
Idag blir det träning, markarbete om jag inte räknat fel..? Ska nog gå jätte bra! ;) Vi hörs senare? Kyss!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0