Åhgud så jag suger

2012-02-25 @ 10:43:08
Har verkligen inte haft tid till att uppdatera, förlåt mig! Just nu väntar jag på att äggen som mamma kokar ska bli klara, sedan bär min rumpa ut mot stallet! Har även en hög med bilder på potion som jag ska visa er, tog de i Torsdags!
Vad ska jag mer berätta? I Torsdags vaknade jag brevid Hugo. Åkte sedan ut till stallet för att vara där i några timmar och avslutade Torsdagen med en låååång myskväll tillsammans med min familj. Natten från Tosdag till Fredag var första gången jag sov själv på över en vecka. Har dock bara sovit borta en natt, haha!
Fredagen börjades i stallet och då var mammsi med och hjälpte mig. Sedan åkte jag ut till Hugo vid fyra och kom hem vid halv tolv. Mys! :)
Idag ser dagen ut så att jag ska åka ut till stallet och sedan spendera min kväll och förhoppningsvis natt med min dunderfina vän Andrea som lämnade mig här på öland HEEELA veckan. :( Dålig stil.. Haha, nädå, hon förtjänade det!
Imorgon har jag en massvis att göra men det får ni höra om imorgon!
Tänkte även säga att vi är väldigt söta, eller hur??? <3333333 observera att våra luggar ligger ungefär likadant..

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0