"ALLA tror jag är bög"

2012-02-21 @ 14:08:53
Ska ta ock städa undan mitt rum då jag har kläder över hela golvet. Har rensat ut tröjor som jag vill ha och resten som jag inte vill ha. Detta resulterade med att allting låg i två högar på golvet. Standard.
Natten till måndag, som jag trodde jag skulle bli ensam under, sov Hugo här! Åkte till Kalmar med mamma under måndagen och träning på kvällen. Det gick inte sååå bra men avslutade ändå glad. Blir så himla trött på mig själv bara, Potion gr pecis som han ska medans jag vet att jag ska kolla upp ändå kollar ner hela tiden, jag vet att jag ska släppa i ytter ändå håller jag kvar, osvosv.. -.-
.
Det var bara att hoppa in i duschen och fixa mig. Philip och ida kom hit medans jag fixade mig och försökte lista ut vem som trollade med mig under sms. Haha!
Vi drog sedan till Jocke, Anton och avslutade med film hos Ida! Det var äckligt kallt och snöade, osvosv, så sov hos Ida. Myyys!
Trevlig kväll minst sagt! Nu ska jag städa så vi höres senare? Ska ta kort på allting jag fick av mammsi också. Kom på att jag helt glömt bort att visa lite små saker som jag och mamma var och köpte i fredags här i Borgholm..? Ska fixa det med! :)
Glöm inte frågestunden som avslutas på onsdag, alltså imon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0