Bak i tiden

2012-02-19 @ 15:53:46
Gick tillbaka lite i arkivet och det slutade med att jag satt och skrattade åt mig själv. Hur såg jag ut, hur tänkte jag där, varför skrev jag det..?
Jag har växt som person väldigt mycket på bara ett halvår, saker jag gjorde i somras kan jag tänka på nu med ett frågetecken. När jag då går tillbaka till förra årets januari så undrar jag om det verkligen är samma tjej. Samma häst, nästan samma kompisar, samma klass, osvosv.. Men om man ser lite mer in på djupet.
Gud! Haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta åt mig själv. Men, så var jag då och det är bara att acceptera, right? ;)
image description
Sweetie, hoppas du har det bra i Stockholm, tänker på dig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0