Bloggtips

2012-02-19 @ 20:17:09
Jag älskar att läsa bloggar och tänkte länka de jag läser dagligen. Rättare sagt, klickar mig in på varje dag. Sedan har jag hur många som helst som jag klickar mig in på ibland när jag får den tanken men nu riktar jag in mig på mina dagliga.
PonnySanning.se
JohannaGrant.se
CarlssonPaTaket.se
FridaHannah.devote.se
BiancaOlofsdotter.devote.se
FinchaCarter.blogg.se
JohannaGrant.devote.se
Gatess.blogg.se
IsabellaSims.blogg.se
Epicfaiil.myshowroom.se
Läste massvis tidigare men de flesta bloggar blir likadana när dem blir större. Tyvärr. Som ni märker är de flesta jag länkat mindre bloggar, förutom PS, Sara och Johanna.
Går ofta in på de som är på sidan av blogg.se ocks och om någon blogg länkat någon. Ja, så går det runt så! ;)
Kyssss
Kommentarer
Postat av: temhid

grymt fin blogg! kram

2012-02-21 @ 11:58:15
URL: http://teamhid.devote.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0