"clark clarksson"

2012-02-08 @ 16:12:22
Ska ner och köpa lite choklad med min kära vän efteråt klär jag på mig varmt och åker sedan ut till stallet. Sedan blir det snabb dusch för att se på bio med två vänner, åh så mys! Var länge sedan jag gjorde någonting med dem. ♥
Satt idag på idrotten och tänkte på vilken grym klass jag har! Skulle kunna leva med dem alla en hel vecka, dag ut och natt. Finns ingen jag skulle ha tråkigt med-åh, vilken tur jag har som alltid har hamnat i sådana klasser. Inga bråk och grym sammanhållning. Lovely!
Dock är inte Ellen med på bilden och killen längst ner i högerhörnet är "utbytt" mot en annan kille. Men ja, detta är 8D!
Kommentarer
Postat av: Anonym

hur tänkte du där med inga bråk och bra sammanhållning? ;)

2012-08-18 @ 21:27:04
Postat av: Isabella Sims

hur tänkte du där med inga bråk och bra sammanhållning? ;)

2012-08-18 @ 21:27:37
URL: http://isabellasims.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0