'

2012-02-29 @ 23:34:42
Ska krypa ner under mitt varma täcke nu, avslutar med lite Lasse i öronen och kommer troligen somna med honom inatt. Förhoppningsvis gör katten mig lite sällskap också. med sällskap av Prinz och Lasse -då är livet alldeles för bra!
Dagen har varit så himla upp och ner, glad- super glad- lycklig-ledsen-lycklig-glad-ledsen. Beroende på hur mycket jag tänkt på Han och hur jag vill göra med oss...
Hade konfirmation idag och där bjuds det alltid på skratt, därav fick Potion vila idag. Imorgon ska jag rida och gå till gymmet för första gången! Ska ha genomgång av olika maskiner/saker sedan ska jag gå dig med gämna mellanrum. Nu när det snart är sommar och börjar ju tävla igen. ;) Det ska bli kanon!
Min finaste pojk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0