Grattis på Din dag Andrewa

2012-02-11 @ 16:59:04
Detta inlägg tänkte jag ägna till min fantastiska vän Andrea som har funnits vid min sida ända sedan jag flyttade hit, som var under påsken i klass tre! Jag undrar egentligen hur många dagar hon sammanlagt har lagt på att vänta utanför min port på mig.. HAHA!
Hon är verkligen underbar och en vän man kan lita på i alla lägen. Kan inte komma på någon gång hon svikit mig och då snackar vi (trean-fyran-feman-sexan-sjuan..) snart sex år! Med denna tjej har jag dunder sjukt mycket minnen, allt från att sjunga till från balkong till fönster då vi var grannar till att skämma ut oss med en bajspåse (don't even ask). Vi har sprungit runt i skogen och ätit oss spyfärdiga. Lagat världens godaste kottfärssås och pratat timtal i telefon. Skrattat till tårar för ingenting och bråkat om ett par kartonger, tvättat kläder i havsvatten. & vi har gjort så himlans mycket mer!
För ett par dagar sedan ringde jag henne alldeles för sent helt förstörd och som en riktig vän lyssnade hon på mina problem och fick mig att lägga på med ett leende och de sista tre orden det samtalet bildar världens finaste mening. Jag är så himla glad att jag har Andrea vid min sida och jag hoppas hon förstår hur mycket hon betyder för mig. 
Idag mina fina läsare är det hennes födelsedag och vad säger man? GRATTIS! :D
Döda mig inte nu pälskling!


image description
Hoppas du får en perfekt dag min vän!
Kommentarer
Postat av: andreaaaa

aww, brudn! sitter här med tårar i ögonen (seriöst, skriver inte ens det för att det låter bra) och är riktigt glad över att ha lärt känna dig! Så roligt vi har haft tillsammans under dessa år, och hur otroligt töntiga vi kan vara tillsammans gör livet till en fiest! 8) Och jag kommer seriöst aldrig komma över den köttfärssåsen, SÅ GOD!!! Visst har vi under vissa perioder glidit ifrån varandra a little bit, 'men av alla slott av sand, finner du en haaa-aand, o jag lovar dig, du kan finna t/ro, igen!' <-- din låt, you know vilken? :D och duu, imorgon kommer jag med prinsesstårta så vi kan sitta framför PA och dö över hur söt Martin är. (: lovee you (juste, låter bilderna gå för denna gåååååång!)

2012-02-11 @ 18:47:07

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0