Kalmar stad

2012-02-23 @ 00:02:06
Har efter en filmkväll med Philip, Ida och Hugo tillbringat min dag i Kalmar tillsammans med Ida. Vi gick från butik till butik inne på Modehuset, åt på fin (!!!) resturang, tog bussen tillbaka in till själva stan, tillbringade olika långa tider i massvis av olika butiker, tog en fika, köpte biobiljetter, butikgående igen, bio, sitta på donken för att sedan ta bussen vid nio hem tillbaka till lilla Borgholm. Kan inte säga annat än att jag har haft det jätte mysigt tillsammans med min fina vän som jag tyvärr inte får ta kort på, därav så blir det inga bilder från dagen.
Lägger upp lite bilder från dagens shopping så kommer sakerna jag köpte med mammsi för någon dag sedan upp lite senare. :)

Från vänster:
Spännen
Läppbalsam, det var så sött och passade perfekt nere i min nyköpta väska!
(liten) Spegel med fågel, samma som övre. Passar pefekt att ha i väskan. Dessutom, HUR SÖT?
(två) Pack toffsar, välbehövligt-alltid!
Dubbelring i form av en ödla.
Köpte inte alls mycket utan bara lite småsaker som ni ser på bilden! Sedan var det ju bio, käk, bussbiljetter (x4), godis, dricka, osvosv :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0