"Lillebror, jag skyddar dig!"

2012-02-01 @ 22:57:17
När jag råkade ha kameran i handen så började mina småsyskon be mig att fota dem. Dock så fick jag aldrig känslan i bilderna och la ner alldeles för lite tid på att få dem bra. Nu i efterhand så tog jag vara och ökade på bruset dessutom fixade lite med ljuset på datorn, vilket jag egentligen inte gillar men var verkligen tvungen idag. Visst fick bilderna lite charm ändå..? :) Trots den kassa kvalitén.
.
Förörvrigt har jag idag haft fullt upp hela tiden! Först skola, slutar tjugo över tre, halv fyra vara i kyrkan, slutar konfirmationen vid sex, tjejgrupp vid sex, slutade halv åtta, vid kvart i åtta var jag och Therese hos Isac.
Gó eftermiddag minst sagt!

Min minsta älskling är alldeles för söt!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0