Living young, wild and free

2012-02-05 @ 21:06:04
Haft en dunder mysig kväll med två av mina favorit brudar. Barnkanalen var igång på tvn och vi hade dipp tillsammans med morötter (♥) och choklad. Mys!
Känner att jag har så mycket att skriva men orkar aldrig sätta mig ner och skriva ut mina tankar. Har dessutom tappat skrivförmågan, kan inte alls formulera mig och raderar bara mening efter mening. Men det kommer nog tillbaka snart, förhoppningsvis!
Just nu behöver jag ta mig en lång dusch, känner mig verkligen jätte äcklig. Torr om händerna och håret är åt alla håll= äcklig känsla. Dessutom måste jag ladda min mobil och även plugga. Egentligen skulle jag även behöva vika alla mina rena kläder och lägga i dem i garderoben och lägga smutskläderna bland smutstvätt.
Jaja, man har alltid en massa måsten, right?
Tycker det är så härligt att man ser de lätta snöflingorna.
Imorgon tänkte jag försöka pallra mig upp lite tidigare innan skolan så jag hinner lägga in ett par tidsinställda. Kan verkligen inte lova men ska göra vad jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0