Mysig alla <3-dag!

2012-02-15 @ 16:55:23
Igår hade jag en helt dunder mysig alla hjärtansdag! Mys med både vänner och pojkvän, så.. Bättre kunde det knappast bli! Jo, att få träffa min fyrbenta vän förstås men mamma åkte ut och gick med honom så han fick röra på sig iallafall.
Vi gick och köpte godis sedan mysade vi ner oss framför min tv. Grät lite, skrattade mycket, pratade om allt och ingenting. Mitt i allt tog vi oss en cupcake pause, dock var inte jag alls sugen efter allt godis man proppat i sig! ;)
Sista som gick, Andrea, stack vid nio. Vid halv tio var Hugo här, vi satte igång Titanic som Bella glömt här. Tog en pratpause mitt i filmen vilken var behövligt.
Somnade med hans arm runt mig och vaknade något sent. Upp och duscha, väcka Hugo med hårfönen och sedan iväg till skolan.
Med lite Lasse igång ska jag läs några bloggar. Puss fina läsare! Hoppas Ni fick en mysig alla hjärtansdag tillsammans med någon/några ni tycker om eller någonting smaskigt att äta. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0