Plugg, plugg och plugg

2012-02-27 @ 15:48:32
Kom hem från skolan för en stund sedan, räknar redan ner till nästa lov vilket är påsklovet om cirka sex veckor. Men nästa vecka är det ju bara fem och veckan efter där fyra, sedan är det faktiskt bara tre!
Igår skulle ni ha sett min häst, eller nä.. Det skulle ni inte. Han var mer över marken än på. Men sådana dagar har väl alla? :)
Idag är det träning och jag har kämpat hela veckan med mina förbaskade "fötter", jag drar dem nämnligen uppåt/bakåt. Det gör jag såklart omedvetet men jag försöker att tänka på att inte göra så. Det är bara att träna!!

Har inte så mycket mer att säga än att min ponny är så fruktansvärt söt! Beebis ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0