Solen värmer min kind

2012-02-19 @ 14:32:46
Förlåt för att uppdateringen har varit kass men har verkligen haft fullt upp hela helgen! Tänkte gå igenom den lite snabbt och hopaps att jag inte glömde någon eller något.
Fredag: Var nere på kron-hem för att käka- Philip kom- mötte Alex- @ kron- Therese kom - buss till köping- gå till Ludvig- inlåst på hans toa- kolla film- tjocka chips- somna mitt i allt - vakna - kolla How I met your mother avsnitt- prata om allt - Nolifea existenz- gå hem alldeles för sent - SOVA
Lördag: Vakna- åka till stallet- rida- smörja- rycka man- duscha- Bella, Fincha, Andrea kom hit- @Kron- film- melodifestivalen (KASST) - ta bussen med Peggen och Hugo till Rälla- film- Sov hos Hugo
Söndag: Vakna- mamma hämtade mig -Direkt till stallet- Rida- Smörja- hem ska duscha- käka- gå till kyrkan- Konfirmation möte ang. vår konfirmationavslutning + Berlin resa- hemma kväll med familjen- film- sova ensam för första gången sedan Tisdag (tack katt för att jag iallafall har dig inatt!!!!)
SÖTBILD!
Kyss :)
Kommentarer
Postat av: diana

vad menar du med smörja? <3 :*

2012-02-19 @ 17:41:03

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0