Svaren

2012-02-22 @ 23:10:40
1. Mellan 50-60, även uppåt 70. Helt beroende på hur mycket jag uppdaterar! Inga toppsiffror men man måste ju börja någonstans. ;)
2. Tack så mycket, han är 15!
3. Ehm.. Det var jätte svårt! :o Har sett hur många som helst men The shining är grov! Annars beror det helt på vilket humör jag är på och hur "uppskrämd" jag är.
4. Försöker att rida 6 dagar i veckan.
5. Fick en inflammation i någon muskel vid hjärtat (?) eller någonting sådant, har inte så bra koll. Var mest ledsen över att jag inte fick göra det jag ville och tänkte inte så mycket på vad det var som var fel..
5. Julia är 17 år och Potion fyller 8 år den 28 Juni! :)
6. Jag har lovat ett inlägg om det hur länge som helst och jag lovar det kommer! Har fixat bilder nu ska bara få ner lite text också. ;)
7. Se övre.
8. Jo, det är 15 års gräns på den.
9. Kan se till att göra ett längre inlägg angående mina tränare om det är intressant! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0