the list

2012-02-23 @ 00:40:14
♥Vad gjorde du för exakt ett år sedan? Var sjukskriven och hängde på sjukhuset dagligen, såg ut som e riktig pundare med sönderstuckna armveck och mådde allmänt piss.
Nämn några namn som du hade kunnat tänka dig heta? Philippa, Aleksandra, Galina... Men ärligt talat så trivs jag bäst som Lovisa!
Brukar du titta på Melodifestivalen? Nej, brukade ju alltid ha Mellokvällar med järngänget men nu har ju halva gänget flyttat till England så - inget Mellotittande.. Hejar dock på Ulrik (så klart)!
Hur mycket äter du varje dag? Två avokados, lite fisk/kött och typ 12 tabletter! Glass om det finns hemma, så klart! Får inte i mig mer just nu..
Vart skulle du helst vilja bo? Fick jag chansen att bo i Moskva så hade det förstås varit en no-brainer!
Vad är du mest stolt över med dig själv? Att tre av mina närmsta vänner gått bort i unga år, att jag förlorat x anta älskade hästar, att jag har en hjärtsjukdom - men ändå står på benen. Samt att jag övervann min hopprädsla som jg hade när jag var yngre!
Vad ska dina framtida barn heta? Blir det en son så är Alexei förstås givet.
Berätta nåt vi inte vet? En gång råkde jag ta med mig hästens pass i stället för mitt eget när jag skulle ut, väldigt bra jobbat då de varken har samma storlek eller färg, haha. Kom inte direkt in på krogen som "Madam Butterfly", dör...
Vad är du bra på? Jag tycker att jag skriver bra och sedan så är jag väl en okej ryttare.
Vad är du dålig på? Att öppna mig för folk (förutom här på bloggen..)
Vilken låt lyssnade du på senast? If You Leave med Nada Surf rullar just nu!
Föredrar du svenska eller utländska killar? Det beror helt och hållet på personen, nationaliteten spelar ju egentligen ingen roll men måste jag välja så har jag bäst erfarenheter av ryska killar, alltid så snälla och trevliga!
Anser du dig själv vara en stark person? Andra gör det och ibland får jag nog hålla med dem om att jag är det, i vissa situationer i alla fall.
En outfit du gärna dressar? Jag är klänningsfreak men en vanlig vardag så rockar jag gärna stallboots, jeans, flanellskjorta och en soft, längre jacka!
Ditt drömliv? Oj, svårt att säga. Med drömkillen, en fantastisk karriär och att jag får hålla på med det jag älskar mest - hästarna. Då hade jag varit nöjd!
Är du i ett förhållande just nu? Det är komplicerat, han bor där och jag bor här...
Om du fick vad du ville - vad skulle det vara? Mina pojkar tillbaka.
Vem har varit ditt livs största kärlek hittills? Esa.
Håller det än? Han är död, men kommer kanske alltid att vara mitt livs kärlek. Who knows?
Hur är det med ekonomin? Den är amazing just nu, lär dock inte finnas någon ekonomi kvar efter helgen!
Vem är ditt allt? Alexei var, Challe är.
Vilket är ditt favoritdjur? Apa! (internskämt haha..) Nej men häst så klart!
Finns det någon som du är besviken på? Absolut. Väldigt besviken dessutom, men bortskämda snorungar (som är äldre än mig..) är det bara onödigt att lägga tid på.
Favoritdrink? Bra fråga! Har ingen superduperfavvo men brukar beställa in Mojito, Vanilla Sky, Rosa Pantern, P2, P3, Kapten Cola & Strawberry Daiquiri!
Vilken har varit den tuffaste tiden i ditt liv? När Alexei dog. När Yuri dog. När Esa dog. All gånger jag förlorat en betydande häst (7). Förra våren, med hjärtsjukdomen. Just nu, med nacken och huvudet. Alla gånger Ryssland/Caps/FBK förlorar nån betydande match. Men mest när Alexei dog.
Vad händer i helgen? GHS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Om jag orkar med nacken och så...)
Hur lång är du? 177 cm.
Vad är du verkligen rädd för? Spindlar och nålar.
Vilka bloggar läser du? Ellis, Heidis, Elisa & Emmys, Karins, Carolines, RMNB, Elinas, Per Bjurmans, tror att det är alla som jag läser regelbundet, sen finns det ju många som jag bara läser då och då.
Skulle du kunna vara tillsammans någon bara för att denne var känd/rik? Aldrig!
Har du någonsin varit otrogen? Nej.
Vilka TV-program följer du just nu? Får vi följa med och Top Model Sverige, haha... Heja Rebecka!
Tre band/artister du inte skulle kunna leva utan? Håkan Hellström, The Rolling Stones och Pete Doherty!
Vem pratade du med senast? Nikita, just nu! Kära lilla locken, en av världens roligaste människor, helt klart..
Vad ska du göra i dag? Jag ska upp till stallet och kolla hoppträningen, grinar över att jag inte kan vara med själv men Elisa har min plats i stället, blir kul att se lille Nilsens första hoppträning!
Vad är det galnaste du gjort på fyllan? Haha jag vet inte... Jag minns sällan när jag gör nåt riktigt sjukt! Har några exempel men det känns inte som nåt som jag bör publicera här, haha!
Favoritöl? Corona, och det är den enda..
Har du någon favorit-webbshow? Joining te rush med mina favoriter Andrey Osadchenko och Steve Dangle!
Har du testat droger? Ja.
Om ja, vad? Det är inget jag skriver ut här.
En plats du saknar? Visby residens som mormor hade när hon var landshövding på Gotland, samt lägenheterna i Gamla stan och på Karlaplan!
Politisk åsikt? Ni som vet, ni vet!
Har du någon hemlig crush? Jaaaa, JORDAN EBERLE!!!!!!!!!!!!! Inte så hemligt kanske..
Ett personlighetsdrag som du stör dig på? Identitetssökande människor som söker bekräftelse som tokiga, som inte ex. kan Twittra bara på kul utan måste jaga followers.
Vem är den roligaste personen du vet? Zhenya, och det är jag nog inte ensam om att tycka!
Har du lätt för att gråta inför folk? Raka motsatsen, kan inte ens minnas när jag senast gjorde det.
Favoritskådespelare? Logan Lerman är mannen i mitt liv! Annars Ben Affleck.
Är du kär just nu? Nja. Jo, om han inte hade bott i ett annat land.
Vad sover du med? Två täcken, tre kuddar, en gossehäst och en massa kläder på mig! /Frusen tjej
Samlar du på någonting? Solglajjor och skor!
Vad gjorde du för exakt ett år sedan? Vad jag gjorde den 23 Februari 2011 kan ni läsa här.
Nämn några namn som du hade kunnat tänka dig heta? Skulle vilja ha ett namn som man kan ha ett smeknamn till annars hade jag jätte gärna velat ha mitt andra namn Filippa men jag får vara nöjd med det jag har och är fatiskt glad att jag har ett inte-så-vanligt namn!
Brukar du titta på Melodifestivalen? Har gjort det de senaste gångerna då det är mysigt men hade inte satt igång det om jag suttit ensam.
Hur mycket äter du varje dag? Haha, åhgud vilken fråga! Ingen aning.
Vart skulle du helst vilja bo? På min drömgård.
Vad är du mest stolt över med dig själv? Att jag står upp för vad jag tycker och att jag inte ger upp när jag bestämt mig för någonting.
Vad ska dina framtida barn heta? Någonting speciellt. Är väldigt kär i Vallentin, Renesmee, Kelly och Charlie!
Berätta nåt vi inte vet? Jag blev som yngre väldigt dåligt behandlad av mina fd klasskompisar.
Vad är du bra på? Jag är bra på att få folk att lyssna på mig och att få som jag vill. Haha!
Vad är du dålig på? Jag är dålig på Spanska. Usel faktisk.
Vilken låt lyssnade du på senast? Du behöver aldrig mer vara rädd- Lasse Lindh ♥
Föredrar du svenska eller utländska killar? Killar som killar? Går inte på om de är svenska eller inte.
Anser du dig själv vara en stark person? Beror på vad det handlar om, men ja,  det är jag nog.
Ditt drömliv? Jadu.. Svår fråga!
Är du i ett förhållande just nu? Ja, det är jag! :)
Om du fick vad du ville - vad skulle det vara? Att jag var på gång nu och att mina betyg höjdes rejält!
Vem är ditt allt? Min fyrbenta, håriga vän. Alltid.
Vilket är ditt favoritdjur? Häst, helt klart! :)
Finns det någon som du är besviken på? Ja, rejält.
Vad händer i helgen? Jadu, är väl den enda hästmänniskan som inte är i Göteborg denna helg..? :(
Hur lång är du? 160, cirkus!
Vad är du verkligen rädd för? Djupt vatten.
Skulle du kunna vara tillsammans någon bara för att denne var känd/rik? Absolut. Hur coolt vore inte det? :) ta det lugnt, driver bara!
Har du någonsin varit otrogen? Nej.
Tre band/artister du inte skulle kunna leva utan? Lasse Lindh. ♥
Vem pratade du med senast? Hugo, just nu faktiskt.
Vad är det galnaste du gjort på fyllan? Fyllor är för dem som inte kan ha roligt utan alkohol, punkt.
En plats du saknar? Thailand, innan så åkte vi dit en gång om året men det var ett tag sedan sist nu..
Vem är den roligaste personen du vet? Min spegelbild, haha, åh vad kul vi kan ha!
Har du lätt för att gråta inför folk? Nej..
Favoritskådespelare? Namnam... Massa!
Är du kär just nu? Ohja!
Samlar du på någonting? Nja.. Nej det tror jag inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0