Underbara mage, kan du inte sluta göra ont?

2012-02-04 @ 18:53:17
Åkte hem från Hugo vid tolv, duschade och klädde på mig varmt. Sedan gick jag iväg med hela familjen -storebror och katt till pulkabacke. Vi grillade korv och det var allmänt jätte mysigt! Dock tyckte Bella, vår hund, att det var väldigt orättvist att inte hon fick korv så hon tog saken i egna tassar... ;)
Efter tre timmar var vi hemma igen, åkte då direkt till stallet och nu är jag äntligen hemma i värmen.
Återigen har jag en hel drös med bilder som jag knäppt med min kära kamera, bilden ovanför är helt oredigerad. Så himla härlig! Känns som någon hällt mjöl över allting!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0