videon med flest visningar

2012-02-05 @ 00:21:29
vad länge sedan! Vi har alla tre förändrats väldigt mycket och tyvärr umgås jag inte med någon av dem som jag gjorde då. Videon får mig verkligen att skratta så att tårar rinner, mest bara för att vi var så himla tråkiga men tyckte vi var roligast. Den är, tycker iallafall jag, värd varenda sekund.
Vill bara säga det också-jag har vuxit väldigt mycket. Kan verkligen sitta och fundera på vad jag tänkte..-Åhgud!
Emma & Fincha, vad tänkte vi? :')

"-jag vill att det ska komma en våldtagare
-Jag hatar min röst!"
Kommentarer
Postat av: Emma :)

haha åh gud vilka minnen som kommer fram när man kollar på den skäms nästan lite ..saknar dig Amelia :)

2012-02-05 @ 14:55:21

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0