"When you judge others, you do not define them, you define yourself"

2012-02-06 @ 19:42:06
Har varit med Andrea på Ica då hon skulle köpa hårfärg och behövde hjälp med färg. Slutade med en färg jag själv gärna hade haft men tror den blir för mörk till mig. Trivs verkligen jätte bra som brunett, dessutom har jag fått hur mycket possetivt som helst och det blir man bara ännu gladare över!
Visst, det har varit personer som kommit med kommentarer om att jag var snyggare i blondt och passar bättre i det, osvosvosv.. Men det possetiva har vägt över väldigt mycket! Det är väl dessutom min åsikt som räknas? :)


En osminkad tjej måste verkligen tipsa om denna choklad! Marabou's nya smak med saltlakrits. Bland favoriterna helt klart! Så, tycker du om saltlakrits borde du testa direkt!! Mmmmmh!
Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle vara snygg som grönhårig också, det är inte håret som gör personen - personen gör håret!

2012-02-09 @ 13:46:25

Kommentera inlägget:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Email: (Publiceras ej)

Egen blogg/hemsida/liknande?:

Skriv vad du vill, tänk på att stå för vad du skriver:

Trackback
RSS 2.0